I initiativ, der er det første af sin slags, går Demurrage Desk og Enqlare sammen om at tilbyde førsteklasses laytime support og software.
![](https://maritime.direct/wp-content/uploads/2019/04/Oerskov_728x250.gif)
Skibsfartsindustriens higen efter kvalitetssupport af laytime kan være blevet besvaret, skriver Maritime News Wire.
Den ansete, svenske teknologigigant Enqlare har indgået et samarbejde med back-office supporttjenestefirmaet Demurrage Desk om levering af misundelsesværdig laytime support bakket op af robust laytime-software, der er helt cloud-baseret. Det nye partnerskab medfører en række fordele og funktioner, der inkluderer:
- Bedre synlighed og kontrol med tilgængelige rapporteringsværktøjer.
- Øjeblikkelig adgang til ekspertise, uden der skal bruges tid på træning.
- Betydeligt begrænsede laytime-omkostninger takket være inddragelse af brancheeksperter, der overser hele scenariet på en støttende platform.
– Dette partnerskab er et vigtigt skridt i vores mission om at tilbyde unikke løsninger til skibsfartindustrien, siger administrerende direktør i Enqlare, Anders Carlsson.
![](https://maritime.direct/wp-content/uploads/2020/11/Marinehjemmevaernet_Bban-FB.gif)